Tepelno izolacny material

Čtvrtek Červenec 10 10:53:54 CEST 2008

Přesně s tímhle jsem bojoval taky u synchronizace oscilátoru na nosný
kmitočet DCF
http://vaelektronik.cz/bastl/syncdcf.htm
Tam už z principu, abych potlačil krátkodobé fázové posuny přijímaného
signálu, skončil jsem u časové konstanty PLL až 10 minut a u potřeby buď
oscilátor zahrabat do termosky naplněné pískem (ideální filtrace teplotních
změn, ale trochu neskladné), nebo ho termostatovat.  Ve vaší aplikaci není
možné zrychlit odezvu PLL? Tím by jste se těmhle problémům vyhnul. Ostatně v
Cernu 200 m pod zemí bych očekával pro oscilátor ideúlní podmínky :-))
Anděl

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 10, 2008 10:01 AM
Subject: Re: Tepelno izolacny material

tak sme vcera robili nejake experimenty a vyzera ze staci ked sa
vyhrievaci element prilepi priamo na oscilator (je to suciastka v
kovovej krabicke, asi 2x2x1cm). Tym ze to je uzavrete v tieniacej
krabicke tak okolo toho neprudi vzduch a staci to.
Problem nie je dlhodoba stabilita, lebo oscilator je zapojeny v spatnej
vazbe, problem bol ze tepelny drift bol rychlejsi ako rychlost
spatnovazobnej slucky, takze sa obcas rozpadla :-)
b.