Pribeh o zahadne chybnej komunikacii (aj s riesenim)

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Červenec 10 08:19:11 CEST 2008

Okud brat reset ... :) Proste zajdu do laborky a vezmu si STM809. Ale to az
na dalsi revizi desky nebo v pristim navrhu neceho jineho.
USB protokol jsem z dalky videl, nicmene pocitam, ze kdyz widle oznami, ze
device je odpojeny, tak ho muzu znova pripojit.
Vybral jsem si protoze b) c). Pouzivam to jako obycejny 3dratovy seriak bez
HW handshake, takze knihovny nejsou pro me dulezite.

P.K.