ADMIN: Pro vsechny Re: ads7861 zkusenosti?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Červenec 7 21:53:04 CEST 2008

Admin se vratil rano ze 4 denni dovolene do prace a behem dne se
prokousal ruznymi vlakny az procetl i tohle.

Mohl bych to napsat p.Jancurovi privatne, ale myslim, ze obcas neco
zaslouzi zduraznit znovu a znovu.

Konference vznikla od toho, aby si lide mohli navzajem radit a snaze
nalezli reseni svych problemu, ne od toho, aby zde dalsi, ktere nemely
nasly - predevsim na urovni osobnich polemik.

Pravidla konference (odkaz v podpisu) jsou velmi primitivni a
predpokladaji tudiz jistou vyspelost zucastnenych (to je duvod proc
mohou byt primitivni, pro "dementy" je treba naopak vsechno vypsat).

Kdyz jsme tech 9 bodu sepsali pred lety nenapadlo me, ze bychom meli
davat jako pravidlo neco ve smyslu, ze konferujici si navzajem radi,
protoze CHTEJI poradit a ne proto, ze si tim vylepsuji image. Tohle
totiz neni to co by melo byt psano jako pravidlo, nebot tohle je PRINCIP
konference.
Jiste netvrdim, ze odpovedi na otazku: "Nefunguje mi A." musi byt ve
smyslu: "Nastavte B, otocte C a odpojte D a smytec." Na druhou stranu
pokud je zrejme, ze autor venoval vyreseni problemu jiste usili a zrejme
stoji na mrtvem bode (trebaze z naseho pohledu mohl udelat vic) neni
duvod se na nem hojit - ono na kazdeho nekdy sedne slaba chvilka a pak
mozna budete radi, kdyz tohle nekdo bude tolerovat vam.

Jeste jedna poznamka na konec. HW.CZ server vam zde poskytuje prostor,
kapacitu linky a energii zdarma bez obtezujici reklamy a bez dalsich
zavazku. Naopak kazdemu umoznuje v omezene mire i delat ksefty.
Hromada jinych diskuzi zachazi bud na hulvatstvi nebo se skryte
komercionalizuje. To, ze to zde neni, neni v dnesni dobe bezne a meli
bychom toho nalezite vyuzit a ne to brat jako samozremost.

Co se tyka tohoto vlakna. Pokud nekdo zna reseni nebo si mysli tak at
jej napise hned nebo at radeji mlci. Jinak jej budu nucen ukoncit.

ADMIN

http://hw.cz/O-nas-kontakty/News/ART425-Nova-pravidla-pro-prihlasovani-HW-news.html