ads7861 zkusenosti?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červenec 7 21:39:23 CEST 2008

zacinas sa zamotavat sam do svojich vyrokov. Myslel som to uplne vazne.
Bez akychkolvek narazok alebo invektiv.
Ak mas nieco konkretne k veci tak to povedz. Ja sa nebojim povedat ze
vsetko co som vedel alebo ma napadlo sme uz s Davidom vyskusali. Ja uz
okrem zavedenia kalibracnej konstanty bez toho aby som vedel preco je to
tak ine riesenie nedokazem vymysliet. A nehanbim sa za to.
Ale ty tvrdis ze je to jasne, tak sem s tym, som zvedavy co mi uniklo.
Aby som vykompenzoval 5 minut tvojho  drahocenneho casu ponukol som ti
odmenu. Takze bud vyjdes s pravdou von, alebo kecas a potom pojdem na tu
veceru s Davidom sam :-)
b.