ads7861 zkusenosti?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červenec 7 17:35:32 CEST 2008

mam pocit ze doktor by mal skor naordinovat medicinu...
Aby sme sa dostali od toho plkania tak skus kreslit zdroje, vnutorne
odpory, odpory, kondezatory, vstup a referenciu. Ked to nevies povedat
tak si daj tu namahu a venuj 5 minut nam blbym a skus nam vysvetlit co
vidis a my nevidime. Aj s vysvetlenim preco prave 100mV ako vravis ze to
vidis odkial sa chyba berie. Cisto z pedagogickych dovodov. A budeme sa
o tom rozpravat. Alebo zase len a nic ine nez silne reci? Tak nam ukaz
ako sme vsetci blbi!
b.