ads7861 zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Červenec 7 17:24:01 CEST 2008

Nuz pan doktor asi pozna riesenie, len este skusa... Nech Ti teda poradi. Ak
Ti doktori kazali zapojit vstup to tak ako to mas, tak potom urcite vedia co
s tym dalej.

A.

p.s Zober si ceruzku a zacni kreslit zdroje, vnutorne odpory, odpory,
kondezatory, vstup a referenciu. Ja uz naozaj neviem ako ti to povedat. A
potom si pozri tie obrazky 1,7 a precitaj este raz reference.

p.s.: Mozem Ti to aj nakreslit, ale potom sa to nikdy nenaucis. Alebo inak,
skus nakreslit tu nahradnu schemu Ty a posli to sem. A mozeme sa o tom
povypravat.