Spotreba AV recieveru a audio zesilovacu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 7 08:35:32 CEST 2008

Test je to velice jednoduchý a už jsem o něm psal vícekrát. Jedná se o malou
hlasitost a velkou hlasitost. Při velmi malé, pokud slyšíte basy, které
byste podle fonokřivek přece už dávno slyšet neměli a při velmi, opravdu
velmi velké hlasitosti, pokud si s někým můžete v klidu povídat, aniž byste
zvyšovali hlas a ani nemáte pocit že to "řve", pak je to OK. Samozřejmě když
zkoušíte zesilovač, tak musíte mít zbytek, o kterém už víte že je OK ;-)

Tohle mě naučili kluci z firmy, co dělala na SK bedny Marsyas a dovážela
Rotel (zesilovače...), dneska už nevím kam se poděli - měli špičkové bedny
ale dojeli na mizerný marketing. Škoda pro nás všechny.

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>

Saša Svobodová napsal(a):

>Hezke ranko,
>
>    to zase bude flame jako blazen. Stejne neverim, ze to nekdo pozna
>pri slepem testu. Zesilovace se srovnatelnymi parametry budou hrat
>srovnatelne. Neverim, ze se da poznat kvalitni elektronkovy zesilovac od
>kvalitniho tranzistoroveho od kvalitniho mosfetoveho...

Ja tedy moc neslysim, ale tenhle rozdil jsem poznal. Tedy zesilovace
hraly v limitaci. Ten elektronkovy je v limitaci mnohem prijemnejsi pro
ucho.
A jestli to nekdo nepozna , tak je vazne hluchej......
Pravda pri normalnim  poslechu se to jevilo zvukove naprosto stejne. Ale
staci nejaka muzika s velkou dynamikou a je to jasny.