Spotreba AV recieveru a audio zesilovacu?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Červenec 7 07:42:05 CEST 2008

Saša Svobodová napsal(a):

>Hezke ranko,
>
>    to zase bude flame jako blazen. Stejne neverim, ze to nekdo pozna
>pri slepem testu. Zesilovace se srovnatelnymi parametry budou hrat
>srovnatelne. Neverim, ze se da poznat kvalitni elektronkovy zesilovac od
>kvalitniho tranzistoroveho od kvalitniho mosfetoveho...

Ja tedy moc neslysim, ale tenhle rozdil jsem poznal. Tedy zesilovace
hraly v limitaci. Ten elektronkovy je v limitaci mnohem prijemnejsi pro
ucho.
A jestli to nekdo nepozna , tak je vazne hluchej......
Pravda pri normalnim  poslechu se to jevilo zvukove naprosto stejne. Ale
staci nejaka muzika s velkou dynamikou a je to jasny.