[OT] Zalevaci technika ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Červenec 6 20:20:02 CEST 2008

Myslim, ze stejne "kvalitniho" dodavatele bude docela tezke sehnat
:-). Vsechno co je Gardena se totiz do dvou let rozpadne a navic je to
absurdne drahe.

Ja mam zavlahu poskladanou z prvku Rainbird a Hunter
http://www.hunterindustries.com/, u nas zastupuje
http://www.irimon.cz/ a bezi to furt. Pouze automatiku jsem si sam
postavil z rozvadecovych DIN modulu, je to levnejsi nez koupeny
zavlahovy pocitac a kdyz chci zmenit program tak se nemusim pomoci
dvou tlacitek proklikavat nejakym silenym menu ale jenom posteluju
casovac prislusne sekce.

Jmenovity tlak byva 6 baru.

Ales Prochaska