[OT] Zalevaci technika ?

www www asrock70@seznam.cz
Neděle Červenec 6 18:48:05 CEST 2008

Tak jsem dnes byl v Bauxxx a koukal co by tak vysel zalevaci system na zahradu, vsude meli jen Gardenu a ceny me az rozplakaly.
Nechce se mi verit, ze by neexistoval stejne kvalitni dovavatel za radove nizsi ceny, poradite?

At jiz tak nebo tak budu potrebovat cca 6ks ventilu pro ovladani zalevani, poradite nejaky  ventil ovladany idelalne 12V , staci On/Off?

Jeste jeden dotaz na zaver, koukal jsme na zahradni cerpadla, s prikonem kolem 1kW , uvadi u nich vykon 3m3/hod, vytlak do 50m bez blizsich podrobnosti, mate predstavu jaky tlak muze byt na vystupu cerpadla?

Dekuji

Tomas