ads7861 zkusenosti?

dejfson dejfson@gmail.com
Sobota Červenec 5 23:59:29 CEST 2008

Reference je naprosto OK a nevykazuje na 20mV/div vubec zadne odchylky od
normalu. Bavime se o vstupu B, pac vstup
A je zapojen na odpor merici jestli je tam HV nebo neni. HV je DC signal,
takze prevodnik funguje samozrejme pro
A kanal uplne suprove (AA=~10binu, coz je v norme). Ten kond tam neni,
protoze jsem na nej nejak zapomnel 8-)

d.