ads7861 zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Červenec 5 14:04:13 CEST 2008

Moja predstava bola generator na cisty vstupny pin... Inak, naprogramovat do
FPGA nejaku funkciu typu nacitaj data a kamsi ich uloz v tom systeme asi
mas. A vycitat ulozene data je uz asi naozaj moc prace pri debugu.

Dobre, potom daj prec aj tie kondy a skus skratovat ten odpor ak sa nebojis.
Teda si si isty, ze vstupne napatie bude v tolerancii. Ale ja by som naozaj
najprv ten generator.

A.

> pro doplneni: ta zenerka tam neni. ona totiz odebira trochu proudu a tim
> se
> zvysuje ztrata na tom 470R odporu, tim padem se mi
> snizuje absolute accuracy mereni, tak jsem ji vyhodil a zadna ochrana
> vstpu
> tam neni. bavime se tedy o mereni primo na vstupnim pinu toho prevodniku,
>
> ktery je filtrovany 470R*(1n+15p). vzhledem k tomu  ze zaporne vstupy
> jsou
> zapojene na vref, neni potreba merit diff sondou, staci merit pouze na +
> [...]

Kúp si muža svojich snov! Stiahni si obrázok jedného, druhý máš úplne ZADARMO!
http://coolmobil.zoznam.sk/muz.snov.zadarmo