ads7861 zkusenosti?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Červenec 5 13:23:31 CEST 2008

Mno, spytam sa este raz: aka je uroven medzi pulzami? Datasheet hovori, ze nesmie padnut pod -300mV voci zemi; a ja by som podozrieval uz aj to ak ten diferencialny vstup presiahne -2.5V. Skuste len tak cvicne posunut tu uroven (to by malo ist zmenou pomeru odporov na operaku).

Tym osciloskopom ste merali priamo na pinoch prevodnika? Diferencialne?

wek

PS. Ten datasheet je kuzelny v niektorych bodoch, napr. na str.12 vpravo sa pise: "Whether the reference is internal or external, the VREF  pin should be bypassed with a 0.1µF capacitor." a o niekolko riadkov nizsie je napisane, ze: "No bypass capacitor is necessary when using the internal reference (tie pin 10 directly to pin 11)."... ;-)