Schema podsviceni pro CCFL

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 3 01:15:03 CEST 2008

Co se tyce zapojeni, treba pomuze tohle:
http://en.wikipedia.org/wiki/CCFL_inverter

Ohledne parametru, tedy od kud kam mohou typicky byt, to neporadim, ale
jiste tady nekdo bude vedet. K novemu displeji s CCFL, jsem rovnou
koupil i vhodny menic (inverter) podle parametru z PDF. Nejprve
neznackovy za levno, parkrat jsem mu hnul privody a zjistil, ze
intenzita podsvetleni se meni v sirokem rozsahu. Pak jsem mu menil
kapacity a dostal to tam, aby to nebylo az tak hrozne. Stejne jsem to
ale nepovazoval za pouzitelne a koupil jsem znackovy menic TDK. Zcela
bez problemu, stejnymi privody jsem si mohl hybat jak jsem chtel a
intenzita podsvetleni drzela. Je to uz nejaky rok a ze jsem neco nedelal
spatne, za to ruku do ohne dat nemohu, ale stejne kdybych si mel dnes
vybrat, sel bych na jistotu znacky.

--
Jiri Bezstarosti