OT: ING Konto

David Menšík david@mensikovi.com
Středa Červenec 2 13:35:33 CEST 2008

Jasne jasne. Komentare viz text, ale mam dojem ze jsou zbytecne, ze?

Dne 2. červenec 2008 10:03 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz> napsal(a):
> Puvodni zprava ze dne 2.7.2008 od David Mensik:

> Takze se neumis podepsat. To davas za vinu bance? Tak si zavolej sveho
> poradce, pred nim to podepises, on tam napise cislo tve obcanky a
> prida svuj podpis, ze jsi to opravdu podepsal ty. A je to.

Vubec ne. Musi to byt uredne (notarsky) overeno - toto mi rekli na
jejich lince po prvnim odmitnuti. To co ty rikas jsem udelal hned
napoprve - podepsal jsem se pred poradcem - a bylo to zbytecne. Pak
byla moje chyba ze se mi nekolikrat nechtelo overovat notarsky podpis
zmeny smlouvy.

> Ja jsem taky programator, taky vsechno delam na pocitaci a presto se
> podepsat umim. Treba kdyz platim kartou a nemaji to na PIN. Tak si
> obcas od pocitace odpocin a trenuj podpis. Bude se ti to jiste hodit.

Dobry dobry, jeste zes mi to poradil. Jinak bych byl uplne ztracen.

> [...]
>
> Toto je vec, ktera se nedeje casto. Sporici ucet je na odkladani
> penez, musis mit transakcni ucet (nebo nekolik transakcnich uctu), kam
> si prenize presouvas, kdyz potrebujes. Je jasne, ze tyto ucty nemenis
> kazdy druhy den. Zridis si nekde ucet a mas ho tam. Kdyz se rozhodnes
> ucet zmenit, nic ti nebrani si ty penize na ten puvodni ucet prevest
> pred jeho zrusenim, trva to jeden den, a nebo proste pak par dni
> pockat, nez si transakcni ucet zmenis. Vzdyt ty penize tam mas na
> sporeni a ne na to, abys je rychle soupal sem a tam, takove zdrzeni

Co na to rict? Proste je obcas situace, kdy proste ty penize
potrebujes rychle, ale z principu to rychle nejde. Nicmene je to o
tom, ze ve stejne dobe mas stejne - rekneme - "urokove moznosti" ale
operace s penezi jsou rychlejsi (proste on-line). Neni mi jasne, proc
bych nemohl menit transakcni ucet na webu v jejich aplikaci? To ze se
zmena transakcnich uctu nedela kazdy den neni dle meho soudu
relevantni. Jedna se z meho hlediska o nestandardni a hlavne pomale a
zbytecne slozite reseni.

Ale na to mame oba asi ruzny pohled.

> Bezne ovladani ING konta se deje po internetu nebo telefonicky,
> komfortne, navic muzes primo pres internetove bankovnictvi investovat,
> tj. presouvat penize z ING konta do ING fondu.

> Nepises vubec pravdu. Neresi pres papir VSECHNO, ale je zasadni
> zmeny v nastaveni uctu - zmeny transakcnich uctu. To je sakra rozdil.

Souhlasim s Tebou - jedine co jsem kdy potreboval po ING kontu byla
zmena transakcniho uctu. Co taky jineho ze? Penize tam jen posilam -
sporim a pak je jednou potrebuju vybrat a jako na potvoru mam uz jiny
ucet.

> Ta doba ani zdaleka nepominula a jeste dlouho nepomine.

Ne ta doba uz minula. Jak sam nize pises, Ty resis komunikaci s urady
elektronicky. Ja ne, protoze se mi nechce investovat do elektronickeho
podpisu, protoze vsechny urady mam blizko - v meste kde bydlim.

> Vidis, ja zase se statem vse resim elektronicky (dane, DPH apod.), ale
> je spousta jinych veci, ktere resim normalne papirem.

> Snad dvema, ne? Co je na tom za perlicku? Jsou tri, no.

Tohle jsem nepochopil - jako ze jsem to napsal spatne cesky, ze tam ma
byt dvema ne dvemi? Tak to sorry, to mi uteklo.

Cele tahle diskuze mezi mnou a Tebou je zbytecna - napsal jsem svuj
nazor, na ktery jsem necekal odpoved. Proste jsem jen dotycneho chtel
varovat pred jistymi potizemi.

Ozon.