OT: Re: OT: ING Konto

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Červenec 2 13:16:52 CEST 2008

myslíte něco jako http://uloz.to/478977/p-21.avi
(nalezeno cca před 2 týdny pomocí http://uloz.to/hledej/?q=avi). Nevěda oč
jde, zvědavý, majíce rychlou lajnu jsem to stáhl...

řekl bych, že "digitální" casina jsou proti tomuto už ošetřena.

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>

BTW, investice muze vypadat i hodne podivne, specialne kdyz jde o hodne
malou castku ;). Mrknete sem:
http://www.autosurf.cz/lasvegas/kasina.htm
Moc si pri tom nezahrajete, je to o sebekazni a o hrani v tom smyslu
nemuze byt ani reci, ovsem verim, ze obirat kasina o cast jejich bonusu
fungovat muze ;). Vetsina lidi to totiz nevydrzi a zacne hrat a tak se
kasina nemusi bat, ze by zkrachovala.
Ale je to jen jeden z navodu na webu, najdete jich vic a mnohem
podrobnejsich.

Nikdy jsem to nezkousel, chci jen ukazat, jak podivne mohou zpusoby
rozmnozeni malych penez byt a chapu i to, ze se to nekomu muze zdat
nemoralni atp. ;).