Odlehčení sítě, potíže?

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Čtvrtek Leden 31 16:55:21 CET 2008

J. Polivka napsal(a):
> Myslim, ze se to nijak neprojevi. Protestujicich nebude tolik a hlavnimi
> odberateli jsou stejne podniky.
> Protest domacich uzivatelu se asi nijak moc neprojevi.

Pamatuju si nejaky porad tehdejsi CST o nejakem hlasovani v telce pomoci
sviceni a zhasinani. No a zaujala me vysmata hlaska dispecera rozvodnych
zavodu, ze poznaji nabeh huti v Polsku, ale blikani zarovek ani nahodou.
Tak jezdili redaktori po silistich a sledovali primo blikajici panelaky.

Ale osobne si myslim, ze to nepodceni a posadi ke kompu manika (mozna tam
sedi porad, ktery ma prst na odpalovacim tlacitku pro HDO. Ale nejspis to
resi nejaky kompjutr.

Standa