Re: Odlehčení sítě, potíže?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 31 12:28:09 CET 2008

Myslim, ze se to nijak neprojevi. Protestujicich nebude tolik a hlavnimi
odberateli jsou stejne podniky.
Protest domacich uzivatelu se asi nijak moc neprojevi.
Jindra Polivka

Hezké odpoledne,

    v souvislosti s chystaným protestem na prvního února se chci zeptat
na jednu věc:

    Jak se může projevit odlehčení sítě? Je to jen nějaký bluf a nebo to
opravdu může způsobit potíže? Nějak mně nenapadá jak se to může
projevit. Snad jen překompenzováním sítě, ale jinak nic.

    Nechci se hádat o cenách u elektrárenských společností, nechci se
hádat o názory na tento protest. Jen mně zajímá to, jestli se může něco
stát.

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186