STEP-UP (boost) z baterii NiMH

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Leden 31 12:56:21 CET 2008

Tak na A/D prevodnik je stejne rozumne dat externi referenci (pokud neni
nejaky specialni pozadavek tak treba s 2.5V se do toho rozsahu napajeni
vejdete bez problemu) a jak uz psali jini, pokud tam nebude moc periferii u
kterych nejde nejak jednoduse vypnout napajeni, tak by nemel byt problem ten
procak uspat a tech par uA co bude zrat ta baterka ustoji hooodne dlouho.
Taky bych asi hlasoval pro tu Li-ion, koupit se daji celkem bezne.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of "Ing. Libor Konečný"
Sent: Thursday, January 31, 2008 12:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: STEP-UP (boost) z baterii NiMH

to me taky napadlo, ale jedna se o pristroj bez vypinaciho cudliku (mam
na mysli klasicky vypinac ON/OFF)  bude tam jen mikrospinac.
napeti muze byt 3 az 3,6 V ale konstantni kvuli a/d prevodniku.

Bouchne se to do zasuvky, nabije se to a pak se s tim muze saskovat.
 Dalsi vec je ta , ze se baterie nesmi uplne vybit quli zivotnosti.
S akumulatory jsem moc nedelal, akorat tak s NICD a NIMH pri zaloze RTC ;-)
LK