STEP-UP (boost) z baterii NiMH

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 31 12:56:05 CET 2008

Já bych se inspiroval u mobilů, případně rovnou použil nějakou baterku
z mobilu, ta už má ochranný obvody v sobě.

Druhá věc - A/D převodník v MCU používá napájecí napětí jako
referenci? Nejde použít nějaká externí reference (zenerka, TL431,
atp.)? Pak byste nemusel řešit regulaci napájecího napětí, prostě by
to běželo přímo z baterie.

P.K.