Farnell a karty (Re: Zkusenosti - GME :-()

Středa Leden 30 19:59:44 CET 2008

Hezký večer,

    já na placení po webu používám Kreditní kartu ČSOB, je to embosovaná
VISA. Nikdy nebyl problém.

    Registrace u Farnellu je v pohodě. Problém by s převodem mezi
registrací na UK a CZ stránkách. Pokud se udělá registrace na CZ, není
žádný problém. Nakonec mi tu anglickou registraci zrušili a je klid. Jen
je potřeba trošku trik. Jako doručovací adresa se musí vyplnit i
společnost. No tak jsem tam napsala svoje jméno a příjmení a pro změnu
do kolonky "Na vědomí" jsem nenapsala nic. To není povinná položka. A je
to v pořádku :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186