Re: Zkusenosti - GME

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Středa Leden 30 07:13:57 CET 2008

Osobně jsem měl v minulém zaměstnání s Ecomem velmi dobré zkušenosti, dodávka běžně do druhého dne, nízké ceny, dobré zásobení skladu a seženou i věci, které v katalogu nemají.
Velmi dobrá komunikace, dříve tam pracoval p.Křeček, kterého vystřídal p.Hřebík, přiobjednání bez problémů, vedoucím je p.Folc, jezdívá osobně s nabídkami nových produktů.
GM - Ostravská pobočka, jsem využíval pouze pro nákup MCU, vyšly tam o něco levněji.
Určitě to bude v lidech, možná v platech, každopádně GM asi sve pracovniky moc dobře neoceňuje.
Karel

bylo: