Zkusenosti - GME :-(

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 30 12:38:55 CET 2008

30.1.08, Jaroslav Meduna <jaroslav_meduna@conel.cz>:
> Seda je teorie, zeleny je strom zivota. Reflexe pri praci je dulezita a
> pro spravne fungovani jakekoliv firmy nutna. Pri prodeji auta nikoho
> neprekvapi, ze se mu prodejce bude venovat velmi dlouho a klidne ho
> vezme na projizdku. Naopak v samoobsluze jsou naklady u rohliku snizeny
> tim, ze tam nestoji pani a nepomaha vam vybrat vhodny racionalni rohlik
> pro vas stul.

Sámoška není dobrej příklad na srovnání s prodejnou GM - to spíš
takový ty malý obchůdky  obvykle s nápisem "pekárna", kde prodavačka
podává rohlíky přes pult.

> [...]
> lety na vysoke jsem takto take pomahal na prodejne jako brigadnik a mohu
> ze sve zkusenosti rici, ze bez dusevni pripravy jste hodinu po otevreni
> na pokraji dusevniho kolapsu. Mam k tomu asociaci na jeden anticky
> citat: Clovek je chytry, ale lidi jsou hloupa a nebezpecna zvirata.
>
> 1) Tak proc se dal nerozcilovat, ze GME ma >100% rabat a nakupovat v nem
> pro profi vyrobu ...
> 2) Vsadim se o jednu velmi peknou starou elektronku, ze onen "zakaznik"
> si prijde priste koupit soucastky uplne stejnym zpusobem za 10 Kc (a

Nojo, ale možná půjde radši ke konkurenci, tj. třeba do GESu ;)

> Trochu optimismu na konec: fandim GME, GES, FK atd., rad si sam nebo s
> detma v krouzku bastlim a jsem moc rad, ze tu porad jsou i se svymi
> cenami. Nemuzu si vzdycky dovolit koupit stangli u distributora.

Já bych se přidal, zaplaťpámbu, že máme u nás v Kolíně "CT servis", to
je takový místní GMko, kde se dá koupit i jeden odpor ;)

(Kromě toho se věnujou montáži autoalarmů, autorádií a asi i opravě
spotřební elektroniky, samotnýho by mě zajímalo, jesi se jim ta
prodejna součástek vyplácí).

P.K.