Zkusenosti - GME :-(

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Středa Leden 30 12:29:00 CET 2008

Seda je teorie, zeleny je strom zivota. Reflexe pri praci je dulezita a
pro spravne fungovani jakekoliv firmy nutna. Pri prodeji auta nikoho
neprekvapi, ze se mu prodejce bude venovat velmi dlouho a klidne ho
vezme na projizdku. Naopak v samoobsluze jsou naklady u rohliku snizeny
tim, ze tam nestoji pani a nepomaha vam vybrat vhodny racionalni rohlik
pro vas stul. V prodejne soucastek prodavate ruzne "smeti" a taky
kousky, ktere jsou velmi drahe. A pri prodeji si to uvedomujete. Pred
lety na vysoke jsem takto take pomahal na prodejne jako brigadnik a mohu
ze sve zkusenosti rici, ze bez dusevni pripravy jste hodinu po otevreni
na pokraji dusevniho kolapsu. Mam k tomu asociaci na jeden anticky
citat: Clovek je chytry, ale lidi jsou hloupa a nebezpecna zvirata.

1) Tak proc se dal nerozcilovat, ze GME ma >100% rabat a nakupovat v nem
pro profi vyrobu ...
2) Vsadim se o jednu velmi peknou starou elektronku, ze onen "zakaznik"
si prijde priste koupit soucastky uplne stejnym zpusobem za 10 Kc (a
bohuzel ne za 1 MKc/r)

Trochu optimismu na konec: fandim GME, GES, FK atd., rad si sam nebo s
detma v krouzku bastlim a jsem moc rad, ze tu porad jsou i se svymi
cenami. Nemuzu si vzdycky dovolit koupit stangli u distributora.

JM