Zkusenosti - GME :-(

Středa Leden 30 09:45:55 CET 2008

Nojo, ono neni GM jako GM ... Brno má svůj velkoobchod a jsou tam pružnější
a Ostrava má svoji zásilkovku - kouknu na net (nebo teď zavolám) jestli to
mají a max. druhý den to posílají. Ve firmě, kde pro mě osazují desky, se s
brňáky spojují přes Skype (je pravda berou toho hodně) - objednávky se
upravují "za pochodu"  a není problém. Ty zde popisované horory platí
opravdu jen pro pražské GM. I když je pravda že i Brno je závislé na jejich
velkoskladu a když nemají, musím shánět jinde.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 30, 2008 7:12 AM
Subject: Re: Zkusenosti - GME :-(

Ja se GME vyhybam jak cert krizi. Od stiznosti u vedouciho bych si nic
nesliboval. Po jednoum zbytecnem sobotnim vyletu do Prahy jsem mu
napsal, jestli by v katalogu a na webu nemohli u otviracich dob
upresnit, ze v sobotu maji v suterenu (jeste na Sokolovske) zavreno.
Dostalo se mi celkem arogantni odpovedi, ze to tak bylo porad a ze to
snad kazdy vi...

Naopak dobre zkusenosti mam s Ecomem. Jednani pokazde se stejnym
clovekem. Potvrdi objednavku, nabidne nahradu co neni skladem. Dokud
zasilka neodejde, je mozne ji doplnit...

Zdenek