Zkusenosti - GME :-(

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Leden 30 07:12:03 CET 2008

Ja se GME vyhybam jak cert krizi. Od stiznosti u vedouciho bych si nic
nesliboval. Po jednoum zbytecnem sobotnim vyletu do Prahy jsem mu
napsal, jestli by v katalogu a na webu nemohli u otviracich dob
upresnit, ze v sobotu maji v suterenu (jeste na Sokolovske) zavreno.
Dostalo se mi celkem arogantni odpovedi, ze to tak bylo porad a ze to
snad kazdy vi...

Naopak dobre zkusenosti mam s Ecomem. Jednani pokazde se stejnym
clovekem. Potvrdi objednavku, nabidne nahradu co neni skladem. Dokud
zasilka neodejde, je mozne ji doplnit...

Zdenek