Zkusenosti - GME :-(

Delphin delphin@post.cz
Středa Leden 30 08:47:21 CET 2008

Zalezi na koho v GME natrefite, treba na velkoobchod nemuzu krome terminu
dodani rict kriveho slova a maloobchod v Ostrave je podle zprav take v
pohode. Za problemy na maloobchode v Praze se da celkem snadno vystoupovat
pricina, ke ktere se sbihaji vsechny nitky, to se proste neda nevsimnout,
kdyz tam nakupujete roky. Spis me prekvapuje, ze vedeni GME s tim dlouhodobe
nic nedela.

> po velmi dlouhe dobe jsem sam nakupoval v GME (bezne od nich beru tak,
> ze se svezu s kamaradem) - objednavka pre e-shop - v cene cca 2.500Kc z
> 18.1..
> Celych 11 dnu je stav zakazky zpracovava se. Jelikoz jsem zapomnel jeste
> jednu polozku - 30ks optoclenu jednoho typu za cca 450Kc - napsal jsem
> mail zda by jej mohli do zakazky dodat a take kdy predpokladaji ze zbozi
> dodaji.
> Bylo mi promptne odpovezeno, ze to nelze ze nemuzou do zakazky nic
> pridat - ze to system neumoznuje. Nic vic.

Obchodnik s velkym O by Vam to tam prihodil samozrejme a jeste by Vam
podekoval, nebot vi ze na tom vydela nejakou tu korunu a hlavne ze s tim
stravi mene casu, nez psanim de*ilnich odpovedi. Co k tomu dodat.