Regulace dobíjecího napětí u APC SmartUPS

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Leden 29 16:41:26 CET 2008

10 let??  Ani náhodou. Používáme gelové baterky jako zálohu
telekomunikační technologie a  žádná sada ( 48V - 4x12V) nepřežila 5-6
let.  A to jsou baterky  na profi nabíječích/ zdrojích Ascom, Ekotronic...
Prostě  se začne ztrácet kapacita a většina baterek umře "náhlou smrtí
"  Normálně má při testech ještě 60-80 procent kapacitya po týdnu třeba
a najednou konec.
To nálevné staniční baterky vydrží i víc jak 10 let  navíc nikdy
neumírají tak jako gelovky.