Re: Aoyue 968 (bylo Voňavá kalafuna ...)

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Sobota Leden 26 21:57:51 CET 2008

To je jeji blba vlastnost. Po i kratkem vypadku napajeni,
nebo i poklesu napeti v siti, se spusti cyklus dochlazovani.
Ale spusti se jen ta pumpa. Je tam pro to samostatne relatko bokem.
Uz jsem ji to chtel taky zatrhnout, ale nejak se mi nechce zkreslovat
tu desku regulace. Navic je krasne debilne prilepena k zadnimu panelu.
A ty ostatni desky regulací jsou na opravu jeste horsi.
Holt  'made by china'.
Jinak zasuvka s vypinacem to taky jisti. Nenavidim 'standby'. :-)
JURP