Re: Aoyue 968 (bylo Voňavá kalafuna ...)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Leden 26 20:47:29 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 26.1.2008 od Ivo Strasil:

> - nema vlastni hlavni vypinac, pokud se vypne pajeni i horkovzduch,
> trvale sviti OFF na displeji, sviti modra LED :) a trochu je slyset
> trafo.

Na tohle je potreba dat velky pozor. Ja mam horkovzdusnou stanici
852K, neni to Aoyue, ale CT BRAND, no ale stejne jsou vsechny stejne,
vyrabene v Cine a pak se jen jinak potisknou zpredu.

Ale co chci rict... ta moje stanice ma normalne kolibkovy vypinac, ale
funguje tak, ze kdyz je nahrata na treba 400 stupnu, po vypnuti jeste
jede a funi, nez vychladne na 100 stupnu. OK, jednou jsem zapnul nebo
vypnul nejaky pristroj a ta stanice se sama zapnula a zacala funet.
Ted uz nevim, jestli i hrala nebo jen funela studeny vzduch, ale neni
to zrovna moc prijemna predstava, ze by se v me nepritomnosti melo
takove zarizeni samo spustit. Od te doby mam pred stanici radeji
prodluzovak s vypinacem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem