Stavime PA 600W s MRF6VP11KHR6

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Leden 25 21:55:36 CET 2008

To je fakt, s hybridem by se to nastavovalo snadněji. Hold nejjednodušší
řešení (Wilkinson) zase úplně nejjednodušší být nemusí.
Tenkrát jsem takové řešení zavrhl protože neznám přesné Er mnou
používaných tišťáků (červený Bratislavský gumon), takže bych to neudělal
přesně. A taky jsem se bál o tranzistory kdybych udělal nějakou zásadní
chybu. Ale fakt je, že sehnat kousek poctivého FR4 nebo mikrovlnného
substrátu by zas tak velký problém nebyl. Nakonec kus Duroidu tu mám.
Nojo, pořád je se co učit.

Martin.