Stavime PA 600W s MRF6VP11KHR6

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 25 21:52:59 CET 2008

pre inspiraciu som urobil maly resers :-) Vsetko obsahuje vacsinou
tranzistorov na jednej ruke spocitatelnych...

http://edms.cern.ch/nav/EDA-01275
4 tranzistory, 1.5kW, cele je to postavene v 3U krabici, spodna
frekvencia je obmedzena transformatormi, horna je tusim okolo 10-20MHz

http://edms.cern.ch/nav/EDA-00098
50kHz 80MHz, 15W

http://edms.cern.ch/nav/EDA-00099
0.2 - 50MHz, 120W

http://edms.cern.ch/nav/EDA-00097
a spojenych 9 dokopy dava 1kW

https://edms.cern.ch/file/568443/1/31152004.pdf
0.2-100MHz, 100W

https://edms.cern.ch/file/592314/1/32832003.pdf
0.05 - 100MHz, 160W

https://edms.cern.ch/file/592333/1/32862003.pdf
1.5kW impulzny

vsetko robili len dvaja ludia a citim sa ako pubertacka ktora sa pozna s
issom samerom. Som velmi stastny ze s nimi mozem spolupracovat. Clovek
sa uci doslova kazdy den :-)
b.