Menic z 1,2V na 5V

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 22 21:52:29 CET 2008

Jan Půhoný napsal(a):

>Dobry vecer,
>
>mam otazku, zda nekdo resil napajeni zarizeni z jedne baterie AAA (1,2
>nebo 1,5V), ktere bude odebirat pri 5V az 50mA (mikrokontroler +
>indikace + nejake podpurne obvody). V tomto pripade rozhoduje cena a
>dostupnost soucastek v beznych drogeriich.

Pokud rozhoduje cena , tak se to da spichnout s jednim tranzistorem,
spulka, par odporu, kondiku dioda, 7805... ale ta ucinnost!! Inspirace zde:
http://www.belza.cz/ledlight/m2d.htm

Nejlepe asi MAX867 nemaj ho sice v kazde drogerii ale dostupny je... asi
3 roky zpatky  jsem je kupovalu spezial electronic . Nebo MAX 1674 mají
u HTE , ale je to v pouzdre micromax a hur se to paji. Ovsem  cena neni
nejmensi...  ale kdyz vezmete 1000 kusu je jen 1,85 dolaru  :-)
Vyhoda , dokaze to tu baterku uplne vycucnout - pracuje cca od 0,8V kdyz
to nastartuje tak bezi az do napeti na baterce cca 0,5V !!!!!

Pripadne s timhle svabem
http://www.st.com/stonline/products/literature/ds/11378.pdf    .....sel
vykrast z nejakych ericssonu ( mobil - uz nevim jaky to byl)