Chladice v elektronice Re: OT: Barva radiátoru

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Leden 21 09:22:56 CET 2008

neviem, treba si vypocitat ci sa to oplati :-)
Vezmime http://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_radiation
odtial

the power output given by the Stefan–Boltzmann law is obtained, as:
W=s.A.T^4
s... Stefan–Boltzmann constant 	5.670 400(40)×10^−8 W·m^-2·K^-4

dosadime 1cm^2 a 80°C a dostaneme vyziareny vykon W=0.088W. Ked si
vezmeme chladic o ploche 100cm^2 tak sa vyziari 8.8W. Porovname s
celkovou stratou na danom chladici a uvidime ci sa to oplati...
Opravte ma ak som urobil vo vypocte chybu.
b.