Chladice v elektronice Re: OT: Barva radiátoru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 21 09:09:38 CET 2008

No dobre a kdyz to trosku pristrcim do oblasti elektroniky. Budu ted
objednavat chladice a maji provedeni cisty hlinik a nebo cernene. Cenovy
rozdil neni uplne zanedbatelny. Ma smysl pro teploty dejme tomu do 80stC
pozuivat ten cernenej?

Radek Vicek