RE: OT: Barva radiátoru

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Leden 20 09:46:40 CET 2008

kdyz je tepelna ztrata mistnosti dostatecne velka nad moznosti radiatoru, tak vetracky asi moc nezaberou.
pokud chybi k tepelne pohode par stovek wattu, tak jsou vetracky urcite reseni.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Saturday, January 19, 2008 7:12 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: Barva radiátoru

Nechci brat iluze, ale ty vetracky nepomohou. Sam radiator (pokud neni necim
zakryty) dela teplotnim spadem daleko vetsi tah vzduchu, nez par malych vetracku. A zase mit tam nejaky x-watovy hucak, ktery by znatelny rozdil tahu zajistil, asi neni to prave orechove. Kdysi jako kluk jsem mel dost chladny pokojik v podkrovi, tak jsem to tam zkousel s pomerne slusnym vetrakem a zmena teploty byla na beznem pokojovem teplomeru zcela nepostrehnutelna.

			Jakub Serych