RE: Barva radiátoru - odpověď na původní otázku

mi3 mi3@centrum.cz
Sobota Leden 19 21:13:20 CET 2008

 Jistě že je - stejně jako o desítky % víc vyzařuje černý chladič než čistý
hliník

Protože litinové radiátory natřené stříbřenkou špatně předávaly teplo a
vratná voda měla jen mírně nížší teplotu než topná, natřel jsem je tenkou
vrstvou tmavě hnědé (raději bych černou, ale manželka... :-) ). Už nemusím
radiátory ofukovat. Rozdíly teplot si už po letech nepamatuji.

Mirek

-----Original Message-----
From: Saša Svobodová [mailto:sasa.svobodova@centrum.cz]
Sent: Friday, January 18, 2008 7:12 PM
To: HW-news
Subject: OT: Barva radiátoru

Hezký večer,

    je to sice poněkud mimo téma, ale dost často se tu probírají různé
systémy topení a tak se zkusím také zeptat.

    Je nějaký rozdíl v "topitelnosti" radiátoru který je tmavý a radiátoru
který je světlý? Nebo je to úplně jedno jakou má barvu?

    Jde mi o to, že v práci přebývám v takové ratejně, kde je jen jeden
radiátor (a ještě furt plný vzduchu) a tak bych měla ráda trošku tepleji.
Zatím to řeším elektrickým topítkem, ale to se mi poněkud příčí.

    Díky předem :-)

					Saša K. Svobodová

         mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz  mobilni mail:
svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz

          ICQ:  260 344 186