Cinovany Cu drat na propojky

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Leden 17 20:45:14 CET 2008

Petr Zahradnik napsal(a):
> Zalezi samozrejme na tom, kolik toho je a jak to vypada, jestli se
> vyplati zaplatit oboustrannou deskou treba i mensi a s lepsimi
> vlastnostmi EMC, nebo zaplatit zenskou, ktera bude propojky stipat z
> kluba, ohybat a pak jeste rucne osazovat.

Mensi to nejde udelat - je to defacto omezene velikosti soucastek,
chladice a svorkovnice. Tech propojek je tam celkem 6ks (ted jsem to
pocital) z toho pulka je bohuzel silova delky cca 5-7.5mm. Tim silova
myslim, ze by to melo unest trvale 4A.
Zenskou budu zastupovat ja takze bez nakladu... :-))

> A rezistory 0R? Ty ma take GES.

Neco se tim vyresit da. Kolik takovej 0R vydrzi proudu - predpokladam,
ze to neni supravodic. ;-)

Radek Vicek