Cinovany Cu drat na propojky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Leden 17 20:27:10 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 17.1.2008 od HW CNCnet.info:

> Kvuli trem propojkam se me ani zakaznikovi nevyplati platit
> oboustranou desku velikosti pulky eurokarty. Da to sice vetsi praci
> pri navrhu, ale na druhou stranu je videt kus odvedene prace.

Zalezi samozrejme na tom, kolik toho je a jak to vypada, jestli se
vyplati zaplatit oboustrannou deskou treba i mensi a s lepsimi
vlastnostmi EMC, nebo zaplatit zenskou, ktera bude propojky stipat z
kluba, ohybat a pak jeste rucne osazovat.

> Predstavoval jsem si spis neco v metrazi - pripravuji si na to
> mechanizaci - navic maji skladem 20ks. :-(((

A rezistory 0R? Ty ma take GES.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem