Re: PWM modulátor?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 08:38:13 CET 2008

A co si ho udělat? Je velmi jednoduchý a pro 31Hz by to zvládky i tyristory
z ČKD takže výkon i MW

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv@seznam.cz>

Moje první a asi velmi naivní idea byla pomocí nějakého PICu sestavit řízený
step-up měnič, který by přímo generoval raised-cosinus průběh pro napájení
koncového stupně. Je to realistické? Byl bych schopen takovou PWM rozumně
vyfiltrovat? Moje obava je, že PWM by byla příliš pomalá a tím pádem
indukčnosti příliš velké. Nemáte prosím někdo nějaký příklad? Google mě
nějak nepomáhá a zkušeností se spínanými zdroji příliš nemám.

Pak mě napadlo použít NF zesilovač ve tříďě D. Nevíte prosím o nějakém
relativně běžně dosažitelném jednokanálovém zesilovači ve třídě D, který by
dal tak 10W při 12V výstupního rozkmitu a který by uměl přenášet i těch
31Hz?