Krabicky na SMD soucastky

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 16 19:24:07 CET 2008

toto od conradu je ako stolik pre PC. Plno praktickych zasuviek,
policiek, vycnelkov, kazdy kus pocitaca, papiera, cdcka, pero, mys,
klavesnica ma svoj sektor. Vsetko navrhnute na dosieahnutie mazimalnej
efektivity, organizacie a systemu. Akurat zabudli na uzivatela, pre neho
je pouzivat takyto nabytok doslova mucenie :-)
Ta skatulka s natocenymi pasikmi odporov mi to presne pripomina.
b.