Krabicky na SMD soucastky

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 16 19:20:24 CET 2008

neviem ake mas skusenosti s manualnou pracou, ale ked nieco robis a
musis male suciastky vytahovat z pasok, rozlepovat, vyklepavat, naberat,
odkladat pasku a zabezpecit aby sa nerozmotala tak je to znacne
nepohodlne. To iste plati o sadach smd rezistorov ktore sa predavaju v
zakladacoch. Pokial potrebujes len jednu hodnotu tak je to v poho. Ale
akonahle potrebujes viacej pristupov na viacej hodnot je to znacne
zdlhave a otravne.
Zasobniky s vysypanymi suciastkami a deklikom na pruzinke su velmi
pohodlne. Odklopis, pinzetou naberies, zaklopis a mas to. Pohodlie pri
praci sa neda porovnat. Osobne ine ako volne sypane nechcem, zdrzuje to...
b.