UV LED Osvitovka

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Leden 16 10:00:15 CET 2008

Osobne nemam problem vyleptat 0,25mm ciaru (pouzivam negativny valcovany fotorezist, za super cenu od miestneho vyrobcu DPS) ale vyleptat 0,25mm medzeru, hlavne medzi dlhymi ciarami.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
  ----- Original Message -----
  From: Karel Musil
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, January 16, 2008 9:51 AM
  Subject: Re: UV LED Osvitovka

  Ted nevim, kdo mel reagovat podrazdene...

  Budto tady nekoho nechapu ja nebo nekdo me. Zminoval jsem, ze hlavni rozdil shledavam ve fotorezistu.
  Kazdy, kdo zatim prisel a vyzkousel to, nad tim zasnul. Bezny fotorezist pozitivni z maloobchodu samozrejme
  umoznuje vyrobu slusnych desek. Jak jsem psal i u nas se tento system pouzival leta. Jenze ma proste sva
  specifika. Nemuzete ho treba ponechat jen tak ve vyvojce o neco dele. Nebo snad pomahat vyvojce steteckem,
  abyste odstranovali vyvolany rezist a vedeli jestli uz je hotovo. Nemuzete ho pak ponechat chvilku dele v
  leptaci lazni. Narozdil od toho ted pouzivame rezist, ktery ma tloustku podle toho co si pamatuju 50um.
  Muzu si s nim delat co chci i co se tyce casu v laznich. Vzdy je po vytazeni perfektne lesky s tloustkou
  nekolikanasobne vetsi nez zminovany pozitiv. Ale to bych takhle mohl mlit porat dokola, jenze to se pak
  zastavime u toho, ze se strasne nerad opakuju a budete mi psat, ze jsem podrazdenej. Udelam tedy dneska
  jeste jedny fotky, jestli chce nekdo to srovnani. Je vyslovene krasne jak doslovicka na slovicka reaguje pan
  Zahradnik. Predstavte si, kdyz uz reagujete na slovicka, ze jsem nikde nenapsal, ze by ta folie nemela snad
  zadny vliv. Zminil jsem jen, ze je skutecne tenka. A 0,25mm jsem znimoval, protoze jsem nedelal mensi.
  PROTOZE v eaglu mam v defaultu k dispozici nejtensi cesty prave teto sirky.

  zdravi
  Karel