UV LED Osvitovka

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Středa Leden 16 09:51:25 CET 2008

Ted nevim, kdo mel reagovat podrazdene...

Budto tady nekoho nechapu ja nebo nekdo me. Zminoval jsem, ze hlavni rozdil
shledavam ve fotorezistu.
Kazdy, kdo zatim prisel a vyzkousel to, nad tim zasnul. Bezny fotorezist
pozitivni z maloobchodu samozrejme
umoznuje vyrobu slusnych desek. Jak jsem psal i u nas se tento system
pouzival leta. Jenze ma proste sva
specifika. Nemuzete ho treba ponechat jen tak ve vyvojce o neco dele. Nebo
snad pomahat vyvojce steteckem,
abyste odstranovali vyvolany rezist a
vedeli jestli uz je hotovo. Nemuzete ho pak ponechat chvilku dele v
leptaci lazni. Narozdil od toho ted pouzivame rezist, ktery
ma tloustku podle toho co si pamatuju 50um.
Muzu si s nim delat co chci i co se tyce casu v laznich. Vzdy je po vytazeni
perfektne lesky s tloustkou
nekolikanasobne vetsi nez zminovany pozitiv. Ale to bych takhle mohl mlit
porat dokola, jenze to se pak
zastavime u toho, ze se strasne nerad opakuju a budete mi psat, ze jsem
podrazdenej. Udelam tedy dneska
jeste jedny fotky, jestli chce nekdo to srovnani. Je vyslovene krasne jak
doslovicka na slovicka reaguje pan
Zahradnik. Predstavte si, kdyz uz reagujete na slovicka, ze jsem nikde
nenapsal, ze by ta folie nemela snad
zadny vliv. Zminil jsem jen, ze je skutecne tenka. A 0,25mm jsem znimoval,
protoze jsem nedelal mensi.
PROTOZE v eaglu mam v defaultu k dispozici nejtensi cesty prave teto sirky.

zdravi
Karel