Master-slave prodluzka

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 15 23:59:42 CET 2008

Uz som to tu pisal viac krat, skuste pohladat. Doma mame 2 take. Jedna
je ASEC (znackova, t.j. lepsia), druha Lidl. Vlastna spotreba 0W na
W-metri, ktory ma rozlisenie 1W a meria uz od toho 1W. Pisal som aj ako
su vnutorne riesene, plusy/minusy...  Napr. na tej Lidlovej bolo treba
vymenit rele, lebo rozopinalo len fazu. To malo za nasledok, ze na LCD
monitore raz za cca 1/2min blikla LED. Ale vravim, rozoberalo sa to
tu...

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping