USB to COM levne

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Leden 14 23:23:55 CET 2008

Uz som to tu pisal, napisem znova :-)

Lacny kabel, funkcne drivery, vyskusane:
http://www.avelmak.sk/index.php?lm=500&pg=det&article=24187

je to s cipom OTI6858, ale vacsiu podporu, ako tie drivery a skromny
datasheet cipu, som na webe nenasiel.

Ak chcete nieco s vyssou podporou, tak FTDI, hotove moduly ma napr.
ASIX, ale cena je vyssia, ako pri kabli k mobilu...

Pracoval som (na urovni SW) aj s prevodnikom s CP2101 (snad som sa
nepomylil), ale na amatersku vyrobu DPS je to nerealne (BGA 5x5mm)

miro

http://www.yahoo.com/r/hs