USB to COM levne

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Leden 14 23:15:50 CET 2008

Zdravim Konferenci,

vim ze se podobne tema tady probiralo uz mockrat, ale zeptam se znova.
Potrebuji udelat hracku co podle stringu ze serioveho portu zapne, pripadne vypne rele. Software ktery ten string posila neni v moji moci a podporuje pouze seriovy port (na port nepristupuje primo). Idea je pouzit nejaky prevodnik USB na COM a pak jednocipaka co bude prepinat to rele.
moje otazka je, nacpat tam FTDI primo na desku zarizeni, nebo koupit hotovy kabel napriklad na mobil a pak uz pracovat je s TTL RS232?

Neresil nekdo podobnou otazku? pripadne ma vyzkouseny kabel ktery ma slusne drivery do XP a nizkou cenu?

Pavel