RE: Peltierovy články

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Pondělí Leden 14 14:11:08 CET 2008

Změna teploty není možná, vyšší počet článků také ne. Jedině jiný typ. Jde mi o to, zda objednat s vyšším Qmax (potažmo Umax) nebo s nižším.

Když nad tím tak přemýšlím, více PN přechodů by mělo znamenat i vyšší napětí... Nevím jak je to řešeno uvnitř.
Zkusím něco přeměřit.

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com