LINUX server

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Leden 10 20:22:31 CET 2008

Doporučuju Gentoo, navíc na jejich stránkách je poměrně jednoduchý tutorial,
jak ho nainstalovat, ikdyž instalace není nejjednodušší, ale oproti OpenSuse
mně vyhovovala mnohem víc. Všechny postupy pak zde:
http://gentoo-wiki.com/Main_Page, můžu říct, že pro server je tam všechno a
výborně popsaný, takže to obvykle funguje na první pokus. Záleží, na co
všechno ten server bude, teď si doma konfiguruju router (DNS, DHCP, mail,
web, ftp, samba,...) a už to dělám asi měsíc, rozhodně neočekávejte, že to
bude za týden v naprosto funkčním stavu...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death