osvitka z LCD displeje - je to nesmysl?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Leden 10 15:32:04 CET 2008

Tam uz se vam do toho mota prepocet rozliseni v tom readeru, to by proste
chtelo (pokud byste s tim vazne chtel experimentovat) zmerit presne DPI
obrazovky (zobrazit bilou plochu, presne zmerit sirku obrazu a pak
prepocitat podle rozliseni LCD) a primo to pak v tomto DPI exportovat z
navrhoveho softu. Ale podle mne to funkcni nebude kvuli tem rozmazanym
konturam. Kazdopadne ve vyhode by pak bylo LCDcko s mensi velikosti pixelu,
rozdily jsou tam docela velke.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of JD
Sent: Thursday, January 10, 2008 3:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: osvitka z LCD displeje - je to nesmysl?

To je pravda. Rozliseni nebude tak vysoke jako u tisku. Stejne by me
zajimalo jestli by to bylo pouzitelne treba aspon na bastleni, tedy zadne
mrnave IO v SMD, ale treba na klasicka DIL pouzdra.

Namatkou sem zkusil otevrit pdf s navrhem PCB z teto konstrukce:
http://hw.cz/teorie-praxe/konstrukce/art2134-levny-lcd-teplomer.html

kdyz dam velikost v adobe readeru na 100% (a skutecne velikost sedi, kdyz
prilozim IO tak sedi pajeci body), tak se slevaji cestu pro pripojeni LCD
(pomerne huste) a ten spoj protazeny mezi piny PICky je velmi tenky a zrejme
by se odleptal. Jinak to vypada relativne OK, ale jak sem rikal, s vyrobou
PCB fotocestou nemam zadne zkusenosti, je to jen napad.

Screenshot jak to vypada na monitoru (1024x768):
http://pantercrew.wz.cz/_/pcbscreen.png

JDrozd
---
Dne Thursday 10 of January 2008 14:39:30 Hynek Sladky napsal(a):
> Problem bude IMHO s malym rozlisenim displeje...
> Prece jen to neni 300DPI a vic jako na tiskarne. U zobrazovacich
> zarizeni se pocita s 72DPI...
>
> Hynek Sladky

s fotorezistem a svitilo by se.